Wednesday, December 07, 2005

Jul EP



Kommer kanske till Lucia, men det är väldigt snart så vi får se hur det blir. Någon gång mellan Lucia och Julafton kommer den i alla fall!
Tracklist är as follow: (det blir ändringar)

1. Last Christmas - Le Sport, Montt Mardié & Mr Suitcase
2. Sporty Boy - Cat5 featuring Le Sport
3. Jag såg mamma kyssa tomten - Unarmed Enemies
4. Kalla mig tomten - Vapnet (kanske..)
5. Thursday night - 1, 2, Many
6. Bon Jovis Julsång - Montt Mardié

Släpps nog på CD-R och mp3. Eventuella intäkter går till Rädda Barnen.

PS. Kolla på SVT 24 nöje på måndag, den 12 dec. Exklusivt footage från inspelningen av Last Christmas visas.

God Jul! /Fredrik

8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

var kommer man kunna köpa den? songsiwish?

9:51 AM  
Anonymous Anonymous said...

var kommer man kunna köpa den? songsiwish?

9:51 AM  
Blogger Le Sport said...

hm.. kanske, ska fråga martin snällt.

3:23 PM  
Anonymous Anonymous said...

renen på omslaget till christmas ep är enligt mig det poppigaste någonsin. den betyder mycket för mig och mina vänner på täby. jag skulle kanske inte kalla oss gourméter vi förstår och uppskattar indie-estetiken här och renen är i sitt slag hittills oöverträffad.

8:08 AM  
Blogger Le Sport said...

lesportmusic.tk är adressen.

3:00 PM  
Blogger Chrille said...

How exciting! Hurra för er.

4:58 PM  
Anonymous Anonymous said...

vad svarade martin?

12:05 PM  
Anonymous Anonymous said...

hello,how to download other tracks or how to buy this EP?thanx.

6:47 AM  

Post a Comment

<< Home