Tuesday, September 20, 2005

Äntligen ett erkännande - Tell no one about tonight som ringsignal

Som jag längtat!

Studiomusikerna på inpoc.se har gjort en fenomenal polyfonisk (finns även som monofynologisk) ringsignal som slog mig med häpnad. Hur lyckades de följa melodin så exakt och ändå behålla inpocs klassiska sväng i produktionen? Vissa har sagt att remixerna på Tell no one about tonight slår orginalet, men inte förrän nu är jag beredd att hålla med. Denna minimalistiska pärla på 15 sekunder har allt: Pianot, Arpeggiot, Beatsen, Rapman och Sångmelodin i en läcker distad orgelvariant.

Köp den för 12 kr på inpoc.se innan den försvinner,
Örjan hävdar att vi denna gång står på rätt sida av upphovsrättslagen:)

/Fredrik

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

häh. igår la jag in tell no one about tonight.MP3 som ringsignal på min mobil! :D

10:31 AM  
Anonymous Anonymous said...

om man registrerade sig fick man ladda ner en ringsignal gratis. allt det kostade var ett vanligt sms.

3:57 PM  
Blogger Le Sport said...

ja, men om man redan hade laddat ner crazy frogs senaste signal så var det kört..

3:48 PM  

Post a Comment

<< Home