Saturday, August 27, 2005

Ett litet party

Eftersom EPn kommer ut på ons så tänkte vi ha en liten releasefest. Först tänkte vi ha det på Pelikan, för det ligger nära och är fint och så, men sen såg jag att Cat5 spelar på Trädgården på ons, och det vill jag ju se, för jag tror de har snygga syntar och så kanske vi kan snappa upp något fräckt dansmove för det har jag läst att de har. Och så spelar de ju Eurodisco! Så vi tänkte lösa det så här: Vi har med en turkos filt och sätter oss på den utanför Trädgården vid 19-tiden kanske. Bomben öppnar kl 21. Allt detta bygger på någon slags värme. Och inte regn. Annars är vi hemma hos Billy på Babars gata. Ok, för att ni ska kunna hitta till filten så kan ni kolla på bilden här under. Den visar filten och några skivor.


Skivan kommer kosta 40 kr. Vi ska försöka ha med oss ost och kex och så.
Alla e hjärtligt välkomna!

/Fredrik

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

lovely!
finaste releasefesten jag hört talas om... ses där.

3:47 PM  
Anonymous Anonymous said...

hallå! vilken fantastisk och opretentiös releasefest! jag kommer garanterat. jag som hade planer på att själv arangera en releasfest för er ep där jag bor, på täbyanstalten. problemet med det var ju att jag ju inte har några skivor att sälja. plus att jag inte skulle kunna bjuda någon eftersom det är låst och staket och sånt. m a o var det här en bättre idé. så jag ska snacka med personalen och så ses vi på onsdag! *ta ta*

4:51 AM  
Anonymous Anonymous said...

Nämnde Billy är väl Billy Rimgard? Som recenserar er skiva på The Cricket.. Hej nepotism.

1:02 AM  
Blogger Le Sport said...

hej waw, fint namn! hur många bits är du på? :) vi har just gått över till 24 bits, hoppas det märks på våra nya låtar,
angående vår påstådda otillbörliga gynnande av släkting så har billy gjort en remix till skivan, så det var lika mycket hans releasefest som våran. Men det e klart, han skulle ju inte få göra nån remix om han inte skrev som han skrev.

9:46 AM  

Post a Comment

<< Home